poniedziałek, 31 marca 2014

1 Urodziny Bloga! Urodzinowe Candy.

Tak jest!
Dokładnie rok temu załozyłam Bloga. Robię więc to, co każdy Bloger z tej okazji by zrobił - ogłaszam Candy!
Kto ma ochotę wygrać poniższe bardzo uniwersalne kolczyki, ręcznie malowane, o średnicy ok. 2,5cm, proszony jest o pozostawienie śladu w postaci komentarza :)
Wyniki ogłoszę pod koniec kwietnia (25.04.).
Bardzo proszę o zamieszenie na swoim blogu obrazka z linkiem pokazującego, że bierzecie udział w Candy.
Serdecznie zapraszam...! :)
AKTUALIZACJA
Jeśli nie posiadacie bloga - nic nie szkodzi. Również zapraszam na Candy. Mozna się zgłaszać w wiadomości na facebookowym fanpage'u. Link TU :)



4 komentarze:

  1. A to ma byc jakiejs szczegolnej masci komentarz, czy po prostu mam Ci zaspamowac tablice xD?? No i przede wszystkim - czy osoby bez bloga moga brac udzial w konkursie :D??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą - napisałam powyżej aktualizację posta, by wszystko było jasne ;P Jesli Ktoś nie ma bloga, poproszę o wiadomość na facebookowym fanpage'u. Komentarz może być typu: "biorę udział" albo coś w tym stylu ;)

      Usuń
  2. Witaj! Nie wiem do kiedy, to Candy, ale zapisuję się :) Wcześniej nie mogłam, bo spędziłam tydzień w szpitalu :/
    Baner na stronie jest. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj... to faktycznie przykre ;(
      ale fajnie, że zdecydowałas się wziąć udział w Candy - dziękuję!

      Usuń